AKTUALNE OFERTY PRACY

  •  REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY WOJ. ŚLĄSKIE i WOJ. MAŁOPOLSKIE


Zakres stanowiska obejmuje:

  • Realizację planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy.
  • Doradztwo w zakresie kompleksowej obsługi firm w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej oraz artykułów bhp.
  • Sporządzanie ofert handlowych, przygotowywanie umów, prezentacja ofert.
  • Systematyczne raportowanie działań sprzedażowych.
  • Współpraca z działem BOK w czasie wdrażania nowych umów.
  • Prowadzenie działań zwiększających rozpoznawalność firmy.

Oczekujemy:

  • Doświadczenia  na stanowisku przedstawiciela w branży BHP.
  • Wykształcenia minimum średnie.
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalne: komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, rozwijania i utrzymania relacji z klientem.
  • Samodzielności w działaniu i zaangażowanie.
  • Umiejętności obsługi komputera (MS Office / Open Office).
  • Prawa jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Samodzielne stanowisko pracy w firmie budującej pozycję na rynku.
  • Możliwość tworzenia nowej firmy z branży wynajmu i serwisu.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Atrakcyjne prowizje (podstawa + prowizje).
  • Umowę o pracę lub kontrakt.

Kandydatom na w/w stanowisko gwarantujemy dyskrecję. Mile widziani handlowcy, KAM, z firm związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej.

CV oraz list motywacyjny prosimy o przesłanie na adres sprzedaz(małpa)serwisaqua.pl